فروشگاهتو بساز و در منزل درآمد ثابت و دائمی داشته باش نوروز 1396 بر همه ایرانیان مبارک فروشگاه اینترنتی خود را بطور رایگان از ما تحویل بگیرید تخفیف ویژه و دائمی

اطلاعیه فروشگاه

فروشگاه تخصصی دانشجویی پارس بیش از هزاران تحقیق دانشجویی مانند فایل های word و power point / قطعه کد زبانهای برنامه نویسی و ویدئو آموزشی را در خود جای داده است و آماده ارائه خدمات به دانشجویان در تمام رشته ها میباشد....... توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید

تحقیق درباره بررسی و ارزیابی بازاریابی نوین و موفق

تحقیق درباره بررسی و ارزیابی بازاریابی نوین و موفق

فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 67 صفحه

 

 

 

 

 

 

«فهرست مطالب»

چکیده: 3

مقدمه: 4

بازاریابی: 5

مفهوم بازاریابی: 5

اصول بازاریابی : 5

وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری.. 6

موفقیت در بازاریابی خرده فروشی: 8

تعدادی از راه کارهای یک عرضه پاسخگو این ها هستند: 9

عملکرد بازاریابی الکترونیک را می توان در سه بخش زیر دسته بندی کرد و معرفی نمود: 16

چالش های بازاریابی الکترونیکی  در عصر دیجیتال: 17

تاثیرات اینترنت برآمیخته بازاریابی: 17

آمیخته بازاریابی: 18

استراتژی های بازاریابی الکترونیکی: 22

بازاریابی زنجیره ای: 22

بازاریابی ویروسی: 23

بایدها و نبایدهای بازاریابی. 23

نکات مهم در بازاریابی. 26

استراتژي.. 28

دو پديده اصلي موثر بر بازاريابي. 28

مديريت بازاريابي (محيط بيروني و محيط سازمانی) 29

تعريف: 30

موانع عمده خارجي: 35

موانع عمده داخلي : 36

SME چیست؟. 38

نقش SME در اقتصاد: 38

نقاط قوت و ضعف در SME: 39

حمايت از بنگاههاي كوچك ومتوسط در كانادا ( IDEA – SME) طرح. 41

تعريف بنگاههاي كوچك ومتوسط در كانادا 44

تعریف بنگاه اقتصادی: 48

هزينه هاي قابل پوشش طرح: 52

تامين سرمايه. 53

تاریخچه فرش: 54

تاریخچه فرش بعد از اسلام : 57

اهداف: 57

بازار یابی فرش: 58

خريداران قديمي. 58

صادرات فرش در داخل و خارج کشور. 59

جايگاه ايران در بازار جهاني فرش.. 60

تعداد رقبا در صنعت فرش: 61

چالشهای فرش دستباف : 62

نتیجه گیری: 64

منابع: 65

 

  چکیده:

مشکلات ناشی از اقتصاد تک محصولی و تکیه بر درآمدهای نفتی سبب ایجاد اقتصادی متاثر از عوامل خارجی بالاخص درآمد های ناپایدار نفتی شده است. با این ویژگی اقتصاد ایران، می توان به اهمیت و نقش صادرات غیر نفتی در کشور پی برد. در بین صادرات غیر نفتی کشورنیز فرش دستباف همواره در مقام اول قرار داشته و طی سالهای اخیرسهمی بیش از 25 درصد از صادرات غیر نفتی را به خود داده است. مروری بر حجم و ارزش صادرات فرش دستباف طی صد ساله گذشته بیانگر آن است که صادرات فرش دستباف دچار نوسانات زیادی شده است. به خصوص چند سالی است که غبار مشکلات باعث نگرانی تولید کنندگان و دست اندرکاران بازار فرش شده است.بدیهی است عوامل مختلفی می توانند در این امر دخیل باشند که از آن جمله     می توان به سیاستهای تجاری کشور، سیاستهای کشورهای رقیب، تغییر در سلایق و تقاضای جهانی و ... اشاره کرد.

 

موانع و مشكلات متعددي در امر توسعه صادرات غيرنفتي كشور ازجمله فرش وجود دارد كه مي توان به مواردي همچون افزايش شديد درآمدهاي نفتي وجود قوانين و مقررات دست وپاگير تعدد مراكز تصميم گيري وجود تقاضاي داخلي كافي و نبود مازاد قابل توجه براي صادرات عرضه و توليد كالا به صورت نه چندان مطلوب ضعف ساختار توليد عدم انطباق كيفيت بسياري از كالاهاي توليدي با نيازهاي بازارهاي خارجي ضعف بسته بندي و حمل و نقل عدم استفاده از مناطق آزاد تجاري و بالا بودن هزينه توليد اشاره كرد.

 

فرش دستباف دومين منبع ارزي پس از نفت و مهمترين كالاي صادراتي غيرنفتي كشور است . در سال هاي اخير صادرات فرش و سهم ايران از بازارهاي جهاني به شدت كاهش پيدا كرد . به گونه اي كه صادرات اين كالا از 2 1 ميليارد دلار در سال 1373 به 691 2 ميليون دلار در سال 1378 تنزل يافته است . طي دوره 78 ـ1352 متوسط صادرات فرش متوسط سهم صادرات فرش از كل صادرات غيرنفتي و متوسط سهم صادرات فرش از صادرات محصولات كشاورزي و سنتي به ترتيب 480 5 ميليون دلار 30 2 درصد و 41 8 درصد بوده است . در حالي كه سهم كشور ما از بازار جهاني فرش طي دوره بيست ساله 96 ـ1976 از 41 درصد به 31 درصد كاهش يافته سهم كشورهاي رقيب به سرعت افزايش پيدا كرده است . به عنوان مثال سهم كشور هند در اين دوره از 8 9 درصد به 20 درصد بالغ شده است

 

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 4,123 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,581 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
marketing-bazaryabi-payanname_358360_5447.zip64.8k





دسته بندی محصولات فروشگاه

نظرسنجی

آیا از سایت و محصولات ما راضی هستید
در کدام یک از رشته های زیر نیاز به فایل پاورپوینت دارید
کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست

تصویر ثابت

filesell filesell