تخفیف ویژه و دائمی استخدام  با درآمد رویایی در فروشگاه دانشجویی پارس

اطلاعیه فروشگاه

اطلاعیه خرید فایلهای پاورپوینت: هنگام خرید پاورپوینت به نکات زیر توجه فرمایید. 1:در توضیحات فایل پاورپوینتها متن اسلاید ها در قسمت توضیحات کپی شده است و به هم ریختگی توضیحات به علت کپی مطالب هست: اصل فایلی که خریداری میکنید کاملا مرتب دقیق و استاندارد هست2:هیچ گونه تبلیغاتی داخل فایلهای پاورپوینت نیست3 :تمامی پاورپوینت ها کامل طراحی و تدوین شده اند و کاملا آماده ارائه هستند و نیاز به ویرایش و تنظیم کردند ندارند. توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید

تحقیق درباره بررسی و ارزیابی بازاریابی نوین و موفق

تحقیق درباره بررسی و ارزیابی بازاریابی نوین و موفق

فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 67 صفحه

 

 

 

 

 

 

«فهرست مطالب»

چکیده: 3

مقدمه: 4

بازاریابی: 5

مفهوم بازاریابی: 5

اصول بازاریابی : 5

وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری.. 6

موفقیت در بازاریابی خرده فروشی: 8

تعدادی از راه کارهای یک عرضه پاسخگو این ها هستند: 9

عملکرد بازاریابی الکترونیک را می توان در سه بخش زیر دسته بندی کرد و معرفی نمود: 16

چالش های بازاریابی الکترونیکی  در عصر دیجیتال: 17

تاثیرات اینترنت برآمیخته بازاریابی: 17

آمیخته بازاریابی: 18

استراتژی های بازاریابی الکترونیکی: 22

بازاریابی زنجیره ای: 22

بازاریابی ویروسی: 23

بایدها و نبایدهای بازاریابی. 23

نکات مهم در بازاریابی. 26

استراتژي.. 28

دو پديده اصلي موثر بر بازاريابي. 28

مديريت بازاريابي (محيط بيروني و محيط سازمانی) 29

تعريف: 30

موانع عمده خارجي: 35

موانع عمده داخلي : 36

SME چیست؟. 38

نقش SME در اقتصاد: 38

نقاط قوت و ضعف در SME: 39

حمايت از بنگاههاي كوچك ومتوسط در كانادا ( IDEA – SME) طرح. 41

تعريف بنگاههاي كوچك ومتوسط در كانادا 44

تعریف بنگاه اقتصادی: 48

هزينه هاي قابل پوشش طرح: 52

تامين سرمايه. 53

تاریخچه فرش: 54

تاریخچه فرش بعد از اسلام : 57

اهداف: 57

بازار یابی فرش: 58

خريداران قديمي. 58

صادرات فرش در داخل و خارج کشور. 59

جايگاه ايران در بازار جهاني فرش.. 60

تعداد رقبا در صنعت فرش: 61

چالشهای فرش دستباف : 62

نتیجه گیری: 64

منابع: 65

 

  چکیده:

مشکلات ناشی از اقتصاد تک محصولی و تکیه بر درآمدهای نفتی سبب ایجاد اقتصادی متاثر از عوامل خارجی بالاخص درآمد های ناپایدار نفتی شده است. با این ویژگی اقتصاد ایران، می توان به اهمیت و نقش صادرات غیر نفتی در کشور پی برد. در بین صادرات غیر نفتی کشورنیز فرش دستباف همواره در مقام اول قرار داشته و طی سالهای اخیرسهمی بیش از 25 درصد از صادرات غیر نفتی را به خود داده است. مروری بر حجم و ارزش صادرات فرش دستباف طی صد ساله گذشته بیانگر آن است که صادرات فرش دستباف دچار نوسانات زیادی شده است. به خصوص چند سالی است که غبار مشکلات باعث نگرانی تولید کنندگان و دست اندرکاران بازار فرش شده است.بدیهی است عوامل مختلفی می توانند در این امر دخیل باشند که از آن جمله     می توان به سیاستهای تجاری کشور، سیاستهای کشورهای رقیب، تغییر در سلایق و تقاضای جهانی و ... اشاره کرد.

 

موانع و مشكلات متعددي در امر توسعه صادرات غيرنفتي كشور ازجمله فرش وجود دارد كه مي توان به مواردي همچون افزايش شديد درآمدهاي نفتي وجود قوانين و مقررات دست وپاگير تعدد مراكز تصميم گيري وجود تقاضاي داخلي كافي و نبود مازاد قابل توجه براي صادرات عرضه و توليد كالا به صورت نه چندان مطلوب ضعف ساختار توليد عدم انطباق كيفيت بسياري از كالاهاي توليدي با نيازهاي بازارهاي خارجي ضعف بسته بندي و حمل و نقل عدم استفاده از مناطق آزاد تجاري و بالا بودن هزينه توليد اشاره كرد.

 

فرش دستباف دومين منبع ارزي پس از نفت و مهمترين كالاي صادراتي غيرنفتي كشور است . در سال هاي اخير صادرات فرش و سهم ايران از بازارهاي جهاني به شدت كاهش پيدا كرد . به گونه اي كه صادرات اين كالا از 2 1 ميليارد دلار در سال 1373 به 691 2 ميليون دلار در سال 1378 تنزل يافته است . طي دوره 78 ـ1352 متوسط صادرات فرش متوسط سهم صادرات فرش از كل صادرات غيرنفتي و متوسط سهم صادرات فرش از صادرات محصولات كشاورزي و سنتي به ترتيب 480 5 ميليون دلار 30 2 درصد و 41 8 درصد بوده است . در حالي كه سهم كشور ما از بازار جهاني فرش طي دوره بيست ساله 96 ـ1976 از 41 درصد به 31 درصد كاهش يافته سهم كشورهاي رقيب به سرعت افزايش پيدا كرده است . به عنوان مثال سهم كشور هند در اين دوره از 8 9 درصد به 20 درصد بالغ شده است

 

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 4,123 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,581 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
marketing-bazaryabi-payanname_358360_5447.zip64.8k





کتاب کاربردی شصت راز طلایی مدیریت زمان و اصول موفقیت

کتاب کاربردی شصت راز طلایی مدیریت زمان و  اصول موفقیت فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 50 صفحه         توضیح کتاب : کتاب حاضر گزیده ای از اثر برایان تریسی و دانشمندان بزرگ دنیا و براساس تجربیات نویسندگان و اصول تجربی در طول زمان و همچنین براساس تحقیقات گسترده درباره انسانهای موفق در طول تاریخ و براساس اصول بهره وری مدیریت زمان نوشته شده است محتویات کتاب حاضر برگرفته شده از کتابهای بزرگترین نویسندگان جهان درباره مدیری ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,500 تومان 10% تخفیف

دسته بندی محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

از چه طریقی با فروشگاه ما آشنا شده اید
کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست

تصویر ثابت

filesell filesell