استخدام اپراتور ورود اطلاعات و پشتیبان سایت تخفیف ویژه و دائمی

اطلاعیه فروشگاه

فروشگاه تخصصی دانشجویی پارس بیش از هزاران تحقیق دانشجویی مانند فایل های word و power point / قطعه کد زبانهای برنامه نویسی و ویدئو آموزشی را در خود جای داده است و آماده ارائه خدمات به دانشجویان در تمام رشته ها میباشد....... توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید

پاورپوینت بررسی اصول برند سازی و تجاری سازی

پاورپوینت بررسی  اصول برند سازی و تجاری سازی

فرمت فایل : power point (قابل ویرایش) تعداد اسلاید : 33 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

چکیده :

یکی از با ارزشترین دارایی‏های هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می‏باشد. ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف اندازه‏گیری می‏شود، اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت‏ها برخوردار است. زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری آنها در گرو مشتریان آنها است. به همین دلیل ارزش ویژه برند از ارزش دارایی‏های فیزیکی به مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن است.

تحقیق حاضر با هدف ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری انجام گرفته است که این ابعاد شامل : تداعی برند، آگاهی از برند، کیفیت درک شده و وفاداری به برند می‏باشد که این عوامل به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند موثر می‏باشند. البته در این میان وفاداری به برند بیشترین تاثیر را بر ارزش برند دارا می‏باشد.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 3,929 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,366 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
brand-tejari_444146_8359.zip1.2 MB





دسته بندی محصولات فروشگاه

نظرسنجی

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست

تصویر ثابت

filesell filesell