فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی و قطعه کدهای برنامه نویسی و ویدیو های آموزشی

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

کسب و کار 10 میلیونی

اطلاعیه فروشگاه

توجه : دانشجویان و افرادی که قصد خرید دارند و ایمیل ندارند برای خرید میتوانند ایمیل مدیر فروشگاه را به آدرس moradi.infomail@gmail.com وارد کنند و با این ایمیل و شماره تلفن خودتون اقدام به خرید کنید و در صورت مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی فروشگاه در تلگرام با شماره 09398634021 ارتباط برقرار کنید

تحقیق درباره بررسی نقش و تاثیر تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تامین

تحقیق درباره بررسی نقش و تاثیر تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تامین

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 32 صفحه

 

 

 

 

 

فهرست

1-   چكيده                                              2

2-  اختصارات                                          3

3-  مقدمه                                               4

4-  بـخـش اول                 

     1-1- تجارت                                      5

     2-1- تكنولوژي                                   5    

   پ    3-1 -تكنولوژي shopping card                                    7

5-  بـخـش  دوم

    1-2- Business to business   چيست ؟               9

   2-2- مدل هاي اصلي b2b                                       9

   3-2 -  Business to consumer  چيست ؟             10

   4-2- خصوصيات عمومي  b2c                                10

   5-2- مقايسه وهم سنجي  b2b ,b2c          

    6-2- كاهش هزينه هاي تراكنش با  b2b                       12

6- بـخـش سـوم                                                   14    

b2b system model                                                

 قـسـمت اول

 

1-1-3 -  supply side b2b model                           14

2-1-3- خصوصيات اصلي                                      15

3-1-3- نقاط ضعف يك مدل  supply chain                         16    قـسـمت دوم

1-2-3- bye side b2b model                                 16

2-2-3-خصوصيات عمده                                      17

3-2-3- نقاط ضعف يك مدل bye                              18

قسـمـت سـوم

1-3-3- مبادلات b2b                                          18

2-3-3-خصوصيات اصلي                                      19

 

 چكـيده :

در سـا ده ترين كلا م ، واژه  تجـارت الكتـرونيكي (e  - business  )   را مي توان به اين صورت تعريف كرد  ( حضـور يك شركـت تجـاري بر روي اينـترنت ) .  تجارت الكتـرنيكي به راحتي قادر به انـجام اعما لي چون فـروش  ، داد وسـتد كـا لا و حـتي مبادله پاياپاي كالا درسرتاسر وب است . تركيبي از خط  مشـي ، عملكرد ، تكنو لوژي مورد ا ستفاده و ايدئو لوژي يـك شركـت ، مدل تجـارت الكترونيـكي آن  شـركت را تـشكيـل مي دهد .

نوع تكنـولوژي به كار رفته ، شركتهاي مختـلفي را كه از يـك مدل واحـد بهره مي برند  از يكديگر متمايز سازد .

امروزه خريد  on line  از امور روزمره دنيا به شمار مي رود كه در عين حال از محبوبيت بسياري نيز برخوردار اسـت طبـق آمـار موجود در پايان سال 99 حدود 55  ميلـيون نفـر يعـني 60%  از كاربران اينترنت بصورت online  خريد كرده اند . مدلهاي  e-business    با ادغـام  اعمـالي چون پـردازش تراكنـش ها ، مسائل امنيتي ، امور مربوط به پرداختهاي online  ذخيره سازي اطلاعات،فروشـندگان اينـترنتي را قـادر به فروش كالا وخـدماتشـان برروي وب كـرده است كه مي توان اين اعمال را پايه واساس تبادلات مستقيم تجاري بروي اينترنت دانست .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
tejarat-elec_480799_1548.zip251.1k





نظرسنجی

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست