تخفیف ویژه و دائمی استخدام  با درآمد رویایی در فروشگاه دانشجویی پارس

اطلاعیه فروشگاه

اطلاعیه خرید فایلهای پاورپوینت: هنگام خرید پاورپوینت به نکات زیر توجه فرمایید. 1:در توضیحات فایل پاورپوینتها متن اسلاید ها در قسمت توضیحات کپی شده است و به هم ریختگی توضیحات به علت کپی مطالب هست: اصل فایلی که خریداری میکنید کاملا مرتب دقیق و استاندارد هست2:هیچ گونه تبلیغاتی داخل فایلهای پاورپوینت نیست3 :تمامی پاورپوینت ها کامل طراحی و تدوین شده اند و کاملا آماده ارائه هستند و نیاز به ویرایش و تنظیم کردند ندارند. توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید

تحقیق درباره عوامل موثر بر اعتماد مشتري در موفقیت تجارت الکترونيک‏

تحقیق درباره عوامل موثر بر اعتماد  مشتري در موفقیت تجارت الکترونيک‏

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 26 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

پیشگفتار

به کارگیری تجارت الکترونیکی در حال حاضر یکی از مباحث داغ دنیای تجارت و اقتصاد می باشد . علت علاقه به این امر در مزایای فراوان آن است که با حذف محدودیت زمانی و مکانی ،کارایی و بهره وری را در کل سیستم اقتصادی بالا برده است . لکن صرف داشتن علاقه به این موضوع کافی نیست،بلکه مهم این است که شرکت ها باید موفقیت لازم جهت استقرار تجارت الکترونیکی و به کارگیری آن را داشته باشند. از این رو سنجش این موفقیت بسیار حایز اهمیت است. لذا می توان از طریق ارزیایی مولفه های زیربنایی و پیش نیازهای متفاوت دیگر جهت به کارگیری EC،میزان موفقیت شرکتها را مشخص نمود. همچنین با تعیین نقاط قوت و ضعف برای استقرار تجارت الکترونیکی و کسب مزایای ناشی از آن برنامه ریزی و اقدام نمود. [1]


فهرست مطالب

  1. فصل اول.. 8

كليات و مفاهيم.. 8

  1. 1. مقدمه. 10
  2. 2. تعریف موضوع و اهمیت تحقیق... 11
  3. 3. بیان مساله و سوالات تحقیق... 13
  4. 4. فرضیه های تحقیق... 14
  5. 5. اهداف تحقیق... 16
  6. 6. کاربرد نتایج و مخاطبان تحقیق... 16
  7. 7. نوع و روش انجام تحقیق... 16
  8. 8. واژگان تخصصی... 18
  9. فصل دوم. Error! Bookmark not defined.

ادبیات موضوع : Error! Bookmark not defined.

اندازه گیری میزان موفقیت  شرکت ها از استقرار تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.

  1. 1. مقدمه. Error! Bookmark not defined.
  2. 2. اهمیت سنجش آمادگي الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  3. 3. مفهوم آمادگی الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  4. 4. مفهوم تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
  5. 5. مفهوم كسب و كار الكترونيك.... Error! Bookmark not defined.
  6. 6. تجارت الکترونیکی در مقابل کسب و کار الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  7. 7. منافع و دلایل بکارگیری تجارت الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  8. 8. انواع تجارت الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  9. 9. الگوي راه كار (استراتژي) و زير ساختار تجارت الكترونيك.... Error! Bookmark not defined.
  10. 10. چارچوب ريپوت براي تجارت الكترونيك.... Error! Bookmark not defined.
  11. 11. فرايند ثبت سفارشات از سازندگان.. Error! Bookmark not defined.
  12. 12. مدل موفقیت تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
  13. 13. اعتماد. Error! Bookmark not defined.
  14. 14. اعتماد چیست ؟. Error! Bookmark not defined.
  15. فصل سوم. Error! Bookmark not defined.

روش شناسی تحقیق... Error! Bookmark not defined.

  1. فصل چهارم. Error! Bookmark not defined.

طبقه بندی اطلاعات... Error! Bookmark not defined.

.4.1          مقدمه. Error! Bookmark not defined.

4-2-.. Error! Bookmark not defined.

4-2-1-.. Error! Bookmark not defined.

  1. فصل پنجم.. Error! Bookmark not defined.

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 3,023 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 3,359 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
tej-elec-word_568786_6932.zip84.5k





تحقیق درباره سيستم اطلاعاتي بازاريابي و تحقيقات بازار

تحقیق درباره سيستم اطلاعاتي بازاريابي و تحقيقات بازار فرمت فایل :  pdf( قابل مطالعه) تعداد صفحات : 15 صفحه             چكيده : تمامي مديران در انجام وظايف خود به اطلاعات نياز دارند اگر مديريت را آينده سازي تعريف نمايم پس مي توان گفت كه  آينده سازي همان مديريت اطلاعات مي باشد. امروزه اطلاعات به عنوان يك منبع قدرت تلقي شده و  داشتن آگاهي هاي لازم از نيازها و خواسته هاي مشتريان و عوامل مرتبط با آن نقش مهمي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 1,932 تومان 1,739 تومان 10% تخفیف

تحقیق درباره سيستم اطلاعاتي بازاريابي و تحقيقات بازار

تحقیق درباره سيستم اطلاعاتي بازاريابي و تحقيقات بازار فرمت فایل : word ( قابل ویرایش) تعداد صفحات : 15 صفحه             چكيده : تمامي مديران در انجام وظايف خود به اطلاعات نياز دارند اگر مديريت را آينده سازي تعريف نمايم پس مي توان گفت كه  آينده سازي همان مديريت اطلاعات مي باشد. امروزه اطلاعات به عنوان يك منبع قدرت تلقي شده و  داشتن آگاهي هاي لازم از نيازها و خواسته هاي مشتريان و عوامل مرتبط با آن نقش مهمي در ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,849 تومان 2,564 تومان 10% تخفیف

تحقیق درباره بررسی نقش تجارت الكترونيك بر كارآفريني

تحقیق درباره بررسی نقش تجارت الكترونيك بر كارآفريني فرمت فایل : pdf (قابل مطالعه) تعداد صفحات : 13 صفحه           چكيده در اين مقاله به بررسي نقش تجارت الكترونيك در كارآفريني و ايجاد فرصت هاي شغلي پرداخته شده است. در حقيقت  تجارت الكترونيك به عنوان محل ارتباط فناوري اطلاعات و بازار كسب و كار سبب شده است كه بازار دائمي براي فعاليت و اشتغال عده بسياري در اين زمينه فراهم بيايد. كارآفريني از طريق تجارت الكترونيك مي تواند ...

توضیحات بیشتر - دانلود 1,932 تومان 1,739 تومان 10% تخفیف

تحقیق درباره بررسی نقش تجارت الكترونيك بر كارآفريني

تحقیق درباره بررسی نقش تجارت الكترونيك بر كارآفريني فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 13 صفحه           چكيده در اين مقاله به بررسي نقش تجارت الكترونيك در كارآفريني و ايجاد فرصت هاي شغلي پرداخته شده است. در حقيقت  تجارت الكترونيك به عنوان محل ارتباط فناوري اطلاعات و بازار كسب و كار سبب شده است كه بازار دائمي براي فعاليت و اشتغال عده بسياري در اين زمينه فراهم بيايد. كارآفريني از طريق تجارت الكترونيك مي تواند ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,849 تومان 2,564 تومان 10% تخفیف

کتاب کاربردی شصت راز طلایی مدیریت زمان و اصول موفقیت

کتاب کاربردی شصت راز طلایی مدیریت زمان و  اصول موفقیت فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 50 صفحه         توضیح کتاب : کتاب حاضر گزیده ای از اثر برایان تریسی و دانشمندان بزرگ دنیا و براساس تجربیات نویسندگان و اصول تجربی در طول زمان و همچنین براساس تحقیقات گسترده درباره انسانهای موفق در طول تاریخ و براساس اصول بهره وری مدیریت زمان نوشته شده است محتویات کتاب حاضر برگرفته شده از کتابهای بزرگترین نویسندگان جهان درباره مدیری ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,500 تومان 10% تخفیف

دسته بندی محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

از چه طریقی با فروشگاه ما آشنا شده اید
کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست

تصویر ثابت

filesell filesell