استخدام اپراتور خانگی تخفیف ویژه و دائمی به کانال تلگرام فروشگاه بپیوندید

اطلاعیه فروشگاه

فروشگاه تخصصی دانشجویی پارس بیش از هزاران تحقیق دانشجویی مانند فایل های word و power point / قطعه کد زبانهای برنامه نویسی و ویدئو آموزشی را در خود جای داده است و آماده ارائه خدمات به دانشجویان در تمام رشته ها میباشد....... توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید

تحقیق درباره عوامل موثر بر اعتماد مشتري در موفقیت تجارت الکترونيک‏

تحقیق درباره عوامل موثر بر اعتماد  مشتري در موفقیت تجارت الکترونيک‏

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 26 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

پیشگفتار

به کارگیری تجارت الکترونیکی در حال حاضر یکی از مباحث داغ دنیای تجارت و اقتصاد می باشد . علت علاقه به این امر در مزایای فراوان آن است که با حذف محدودیت زمانی و مکانی ،کارایی و بهره وری را در کل سیستم اقتصادی بالا برده است . لکن صرف داشتن علاقه به این موضوع کافی نیست،بلکه مهم این است که شرکت ها باید موفقیت لازم جهت استقرار تجارت الکترونیکی و به کارگیری آن را داشته باشند. از این رو سنجش این موفقیت بسیار حایز اهمیت است. لذا می توان از طریق ارزیایی مولفه های زیربنایی و پیش نیازهای متفاوت دیگر جهت به کارگیری EC،میزان موفقیت شرکتها را مشخص نمود. همچنین با تعیین نقاط قوت و ضعف برای استقرار تجارت الکترونیکی و کسب مزایای ناشی از آن برنامه ریزی و اقدام نمود. [1]


فهرست مطالب

  1. فصل اول.. 8

كليات و مفاهيم.. 8

  1. 1. مقدمه. 10
  2. 2. تعریف موضوع و اهمیت تحقیق... 11
  3. 3. بیان مساله و سوالات تحقیق... 13
  4. 4. فرضیه های تحقیق... 14
  5. 5. اهداف تحقیق... 16
  6. 6. کاربرد نتایج و مخاطبان تحقیق... 16
  7. 7. نوع و روش انجام تحقیق... 16
  8. 8. واژگان تخصصی... 18
  9. فصل دوم. Error! Bookmark not defined.

ادبیات موضوع : Error! Bookmark not defined.

اندازه گیری میزان موفقیت  شرکت ها از استقرار تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.

  1. 1. مقدمه. Error! Bookmark not defined.
  2. 2. اهمیت سنجش آمادگي الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  3. 3. مفهوم آمادگی الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  4. 4. مفهوم تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
  5. 5. مفهوم كسب و كار الكترونيك.... Error! Bookmark not defined.
  6. 6. تجارت الکترونیکی در مقابل کسب و کار الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  7. 7. منافع و دلایل بکارگیری تجارت الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  8. 8. انواع تجارت الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  9. 9. الگوي راه كار (استراتژي) و زير ساختار تجارت الكترونيك.... Error! Bookmark not defined.
  10. 10. چارچوب ريپوت براي تجارت الكترونيك.... Error! Bookmark not defined.
  11. 11. فرايند ثبت سفارشات از سازندگان.. Error! Bookmark not defined.
  12. 12. مدل موفقیت تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
  13. 13. اعتماد. Error! Bookmark not defined.
  14. 14. اعتماد چیست ؟. Error! Bookmark not defined.
  15. فصل سوم. Error! Bookmark not defined.

روش شناسی تحقیق... Error! Bookmark not defined.

  1. فصل چهارم. Error! Bookmark not defined.

طبقه بندی اطلاعات... Error! Bookmark not defined.

.4.1          مقدمه. Error! Bookmark not defined.

4-2-.. Error! Bookmark not defined.

4-2-1-.. Error! Bookmark not defined.

  1. فصل پنجم.. Error! Bookmark not defined.

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 3,023 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 3,359 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
tej-elec-word_568786_6932.zip84.5k





تحقیق درباره سيستم اطلاعاتي بازاريابي و تحقيقات بازار

تحقیق درباره سيستم اطلاعاتي بازاريابي و تحقيقات بازار فرمت فایل :  pdf( قابل مطالعه) تعداد صفحات : 15 صفحه             چكيده : تمامي مديران در انجام وظايف خود به اطلاعات نياز دارند اگر مديريت را آينده سازي تعريف نمايم پس مي توان گفت كه  آينده سازي همان مديريت اطلاعات مي باشد. امروزه اطلاعات به عنوان يك منبع قدرت تلقي شده و  داشتن آگاهي هاي لازم از نيازها و خواسته هاي مشتريان و عوامل مرتبط با آن نقش مهمي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 1,932 تومان 1,739 تومان 10% تخفیف

تحقیق درباره سيستم اطلاعاتي بازاريابي و تحقيقات بازار

تحقیق درباره سيستم اطلاعاتي بازاريابي و تحقيقات بازار فرمت فایل : word ( قابل ویرایش) تعداد صفحات : 15 صفحه             چكيده : تمامي مديران در انجام وظايف خود به اطلاعات نياز دارند اگر مديريت را آينده سازي تعريف نمايم پس مي توان گفت كه  آينده سازي همان مديريت اطلاعات مي باشد. امروزه اطلاعات به عنوان يك منبع قدرت تلقي شده و  داشتن آگاهي هاي لازم از نيازها و خواسته هاي مشتريان و عوامل مرتبط با آن نقش مهمي در ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,849 تومان 2,564 تومان 10% تخفیف

تحقیق درباره بررسی نقش تجارت الكترونيك بر كارآفريني

تحقیق درباره بررسی نقش تجارت الكترونيك بر كارآفريني فرمت فایل : pdf (قابل مطالعه) تعداد صفحات : 13 صفحه           چكيده در اين مقاله به بررسي نقش تجارت الكترونيك در كارآفريني و ايجاد فرصت هاي شغلي پرداخته شده است. در حقيقت  تجارت الكترونيك به عنوان محل ارتباط فناوري اطلاعات و بازار كسب و كار سبب شده است كه بازار دائمي براي فعاليت و اشتغال عده بسياري در اين زمينه فراهم بيايد. كارآفريني از طريق تجارت الكترونيك مي تواند ...

توضیحات بیشتر - دانلود 1,932 تومان 1,739 تومان 10% تخفیف

تحقیق درباره بررسی نقش تجارت الكترونيك بر كارآفريني

تحقیق درباره بررسی نقش تجارت الكترونيك بر كارآفريني فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 13 صفحه           چكيده در اين مقاله به بررسي نقش تجارت الكترونيك در كارآفريني و ايجاد فرصت هاي شغلي پرداخته شده است. در حقيقت  تجارت الكترونيك به عنوان محل ارتباط فناوري اطلاعات و بازار كسب و كار سبب شده است كه بازار دائمي براي فعاليت و اشتغال عده بسياري در اين زمينه فراهم بيايد. كارآفريني از طريق تجارت الكترونيك مي تواند ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,849 تومان 2,564 تومان 10% تخفیف

دسته بندی محصولات فروشگاه

نظرسنجی

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست

تصویر ثابت

filesell filesell