تخفیف ویژه و دائمی بزرگترین و معتبرترین شرکت ارائه سرور و هاست برای سایت ها

اطلاعیه فروشگاه

ا توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید

پروژه جامع و کامل درباره بررسي نقش رسانه ها در تعليم و تربيت

پروژه جامع و کامل درباره بررسي نقش رسانه ها در تعليم و تربيت

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 196 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول : كليات

چكيده.2

مقدمه 3

1-1بیان مسئله………………………………………………………..  ..4

1-2اهمیت پژوهش………………..……………………………………….5

1-3اهداف پژوهش. ………………………………………………………..6

1-4سوالات پژوهش……………………………………………………. 8

 1-5تعریف مفاهیم…………………………………………………………8

1-6تعریف رسانه هاو انواع رسانه ها. ………………………………………….9

1-7مقایسه رسانه های ارتباط جمعی بایکدیگر در ارتباط با مخاطبان ……………….10 

1-8تعاریف مختلف ازرسانه های آموزشی توسط دانشمندان……………………. 10

1-9رسانه های ارتباط جمعی وجامعه………………………………………..11

1-10رسانه های ارتباط جمعی و قشر بندی اجتماعی و توسعه فرهنگی………………12

1-11توزیع رسانه های ارتباط جمعی در جهان………………………………..14

1-12رسانه های ارتباط جمعی…………………………………………………15.

1-13انواع رسانه های ارتباط جمعی به روش دیگر……………………………..15

1-14ارتباط جمعی یا عمومی…………………………………………………..15

فصل دوم:

2-1تاریخچه رسانه ها…………………………………………………….18

2-2پیدایش سینما،رادیو و تلویزیون………………………………………….20

2-3تاریخچه پیدایش روزنامه ها............................................27

2-4سینما ،پیدایی و نظور آن...................................................34                                                                                                                                                                                                                                                                                               

2-5تئاتر و مخاطبان............................................................37

2-6تئاتر در شرق........................................................38

2-7تئاتر در قبل از اسلام......................................................39

2-8تئاتر پس از اسلام.......................................................40

  2-9پژوهش در ارتباطات.................................................45

2-10صدا و سیما و تعلیم و تربیت.........................................57

2-11نقش رسانه های ملی در کشور های همسایه ایران....................59

2-12نقش رسانه های غرب در تعلیم و تربیت...........................61

2-13نقش رسانه های ملی در جهان......................................64

2-14خلاصه ای از رسانه های آموزشی در ایران و جهان...................65

2-15تئوریهای وسایل ارتباط جمعی یا رسانه ها.............................66

2-16مکتب مارکسیسم کلاسیک...........................................67

2-17نظریه ی اقتصاد سیاسی رسانه ها.....................................67

2-18مطالعات فرهنگی توده................................................68

2-19مکتب فرانکفورت....................................................69

2-20نظریه های مربوط به مخاطبان رسانه ها:نظریه ی استحکام.............69

2-21نظریه ی دو مرحله ای رسانه ها....................................70

2-22نظریه ی تزریقی رسانه ها............................................70

2-23نظریه ی برجسته سازی رسانه ها....................................70

2-24نظریه ی نیاز جویی رسانه ها..........................................70

2-25نظریه ی وابستگی مخاطبان........................................... 71

2-26نظریه ی موزاییکی رسانه ها............................................71

2-27نظریه ی سیستمی.....................................................71

2-28دیدگاههای پیشگامان رسانه ها........................................... 74

2-29دیدگاه دیویدرایز من...............................................75

2-30دیدگاه مارشال مک لوهان................................................76

2-31وظایف رسانه ها....................................................76

2-32نقش تفریحی رسانه ها................................................77

2-33نقش های خبری رسانه ها............................................77

2-34نقش های همگن سازی رسانه ها..........................................78

2-35نقش آگاه سازی رسانه ها.............................................. 78

2-36نقش تعلق اجتماعی رسانه ها............................................78

2-37دیدگاه های افراطی رسانه ها.........................................79

فصل سوم : روش تحقيق

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها

4-1تلویزیون.............................................................84

4-2یونسکو و رادیو و تلویزیون..............................................85

4-3نقش رادیو و تلویزیون در آموزش..........................................86

4-4تاثیر تلویزیون بر خانواده ....................................................87

4-5استفاده از تلویزیون در آموزش و پرورش..............................88

4-6نقش آموزشی تلویزیون...............................................89

4-7تحقیق یک ایرانی درباره رادیو و تلویزیون و نقش تربیتی آن ها.............91

4-8اینترنت(ویژگی ها ، کارکردها،مزایا).................................92

4-9معایب اینترنت......................................................94

4-10موقعیت ایران و ملل در حال توسعه در شبکه اینترنت.................94

4-11نقش اینترنت در تعلیم و تربیت......................................95

4-12نقش اینترنت در دنیای نوجوانان....................................98

4-13نقش تلفن همراه در تعلیم و تربیت...................................101

4-14تلفن همراه در مدارس ایران.........................................101

4-15فرهنگ سازی استفاده از تلفن همراه توسط آموزش و پرورش 103

4-16یادگیری از طریق تلفن همراه......................................106

4-17رویکرد های یادگیری مبتنی بر تلفن همراه.........................107

4-18منظور از یادگیری تلفن همراه چیست؟.............................108

4-19از تلفن همراه چه چیزی میتوانیم یاد بگیریم؟.........................108

4-20برخی مزیت ها و محدودیت ها ی یادگیری تلفن همراه.................109

4-21نتیجه گیری دربا ره تلفن همراه....................................109

4-22ماهواره چیست؟...............................................111

4-23نحوه کار ماهواره ارتباطی..........................................111

4-24تاریخچه ، مزایا و معایب ماهواره...........................................114

4-25موقعیت ایران و ملل در حال توسعه در استفاده از ماهواره.............115

4-26آموزش از طریق ماهواره و تجربه های جهانی...........................118

4-27توانایی کاربردآموزش از طریق ماهواره در کشور چین...............119

4-28سینما و تئاتر و نقش تربیتی آن ها..................................119

4-29سینما و تلویزیون..............................................120

4-30سینما و تلویزیون دو پدیده متمایز....................................121

4-31سینما و تلویزیون در برابر یکدیگر(رقابت درونی)...................121

4-32نقش تربیتی سینما.................................................122

4-33مذهب و سینما..................................................124

فصل پنجم

5-1نتیجه گیری.................................................126

5-2 پيشنهادات.......................................................129

5-3محدودیت های پژوهش............................................129

5-4 خلاصه...........................................................129

5-5منابع و ماخذ.......................................................138

چکیده به زبان لاتین..................................................141



چكيده:

- رسانه هاي مكتوب مانند كتب و مجلات و روزنامه ها بعد از اختراع صنعت چاپ و خط پا به عرصه وجود نهادند و با گذشت زمان وسعت آنها رو به افزايش نهاده است . اين رسانه ها ابتدا در جهان اسلام با كيفيت هر چه بيشتر و بهتر ظهور كرد ولي متاسفانه باگذشت زمان از كيفيت آنها كاسته شده است ولي همين رسانه ها در جهان غرب و اروپا از غناي علمي برخوردار است كه نشأت گرفته از كتب معتبر در اسلام است.

با پيشرفت علم و تكنولوژي ، رسانه ها نيز گسترش يافته و از كيفيت زيادي برخوردار شده است. بعد از رسانه ها ي مكتوب ، در طول يكي دو قرن گذشته رسانه هاي جديدي همچون تلفن و ضبط صوت و گرامافون و برخي رسانه هاي آموزشي ديگر همچون اسلايد پا به عرصه ي وجود نهاده است.

بعد از رسانه هاي فوق رسانه هايي همچون تلويزيون و راديو و سينما ابتدا در جهان غرب و اروپا به وجود آمد كه امروزدر طول نزديك به يك قرن در سراسر دنيا ، اين رسانه ها بعنوان مهمترين رسانه و مهمترين رسانه در تعليم و تربيت مطرح بوده و هستند.

علم و صنعت همچنان در حال پيشرفت است كه همراه آن دستاورد هاي مهمي در ظهور برخي ديگر از رسانه بوجود آورده است كه مي توان به ظهور اينترنت و ماهواره و كامپيوتر و نقش و كاربرد بسيار مهم آن دردنياي امروز اشاره نمود.

 

مقدمه:

انسان در زندگي اجتماعي و در برخورد با غير خود نياز  شديدي به ارتباط دارد و تنها از اين طريق است كه نياز هاي فردي و اجتماعي خود را برآورده مي كند .انسان از همان آغاز براي برقراري ارتباط و رساندن پيام خود به ديگران شيوه هاي گوناگوني را به كاربرده است.از اشارات ،كلمات و اشاره هاي رمزي اوليه گرفته تا استفاده از پيشرفته ترين و در عين حال پيچيده ترين وسايل ارتباطي مدرن امروزي از قبيل رسانه ها و وسايل ارتباطي كه درطول تاريخ داراي سرعت بسياركندو ناچيز بوده اند و در عصر حاضر تحول چشمگيري يافته اند.

پيام هايي كه توسط رسانه ها رد وبدل مي شود درابعاد مختلف سياسي ،اجتماعي ،اقتصادي،نظامي و فرهنگي و... است .مخاطبان اين پيام ها افراد و گروههايي در سطوح مختلف فرهنگي،اقتصادي ،و اجتماعي اند كه در ابعاد مختلف زندگي اجتماعي در سراسر جهان پراكنده اند.

چنانچه گفته شد تمام سعي و تلاش رسانه هاي جمعي ،رسيدن به اهداف و مقاصدي است كه در عين حال هر كدام به نحوي داراي رنگ و صبغه تربيتي هستند ،زيرا اين رسانه ها در اموري نظير رشد شخصيت افراد درابعاد مختلف ،ايجاد ارتباط بين افراد جامعه ،كمك به افراد جامعه ،كمك به افراد در فرآيند سازگاري با جهان متغير پيرامون و...دخالت دارند.چرا كه به نظر مي رسد نظام تعليم و تربيت بيش از هرزمان ديگري نياز به تغييرات اساسي و بنيادين دارد .لذا با توجه به تغيير نوع نگرش مخاطبين امرتعليم و تربيت ،خواسته ها و انگيزه هاي ايشان براي دستيابي به اهداف و آمال ،اين تغييرات ناگريز با گذشت زمان خود نمايي خواهد كرد.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 5,046 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 5,607 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
resane-taalim-tarbiat_600471_3959.zip262.4k





تحقیق درباره نقش رسانه ها و افكار عمومي در سازماندهی توسعه و بهبود افق چشم انداز توسعه

تحقیق درباره نقش رسانه ها و افكار عمومي در سازماندهی توسعه و بهبود افق چشم انداز توسعه فرمت فایل : word ( قابل ویرایش) تعداد صفحات : 35 صفحه                 چکیده رسانه ها در عصر حاضر "تار وپود نمادین" زندگی ما را تشکیل می دهند و نقش" تسریع کنندۀ نهادی" را در جامعه دارند . امروزه نقش رسانه ها  در دستکاری واقعیت و ایجاد "فرهنگ مجازی" بر کسی پوشیده نیست . رسانه ها ، نقش نورافکن را در جامعه بازی می نمایند و فرهنگ معاصر را در سرگرمیهای نو ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,665 تومان 3,299 تومان 10% تخفیف

تحقیق درباره مقایسه سبک زندگی اسلامی و غربی از منظر علوم انسانی

تحقیق درباره مقایسه سبک زندگی اسلامی و غربی از منظر علوم انسانی فرمت فایل : word ( قابل ویرایش) تعداد صفحات : 17 صفحه                 مقدمه و معرفی : اگر بتوانیم کلیه عرصه ­ های زندگی خود شامل خانواده، سیاست و غیره را بر مبنای اصل تعلیم و تربیت تبیین نمائیم، در آن صورت موفق خواهیم شد که سبک زندگی اسلامی را محقق نمائیم.   در گفتگو با وی، ضمن بررسی ویژگی ­ های سبک زندگی اسلامی، شاخصه ­ های اصلی سبک ز ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,645 تومان 2,381 تومان 10% تخفیف

تحقیق درباره بررسی نسبت رسانه و سبک زندگی

تحقیق درباره بررسی نسبت رسانه و سبک زندگی فرمت فایل : word ( قابل ویرایش) تعداد صفحات : 7 صفحه                   معرفی و مقدمه : در علوم انسانی و علوم اجتماعی یک سری مفهوم داریم که مشابه تصورات در علم منطق است، یکسری نظریه ها داریم که مشابه تصدیقات در علم منطق است ودر نهایت در هرعلمی یکسری مسائل وجود دارد که با توجه به مفاهیم و نظریه ها به بررسی و تحلیل آن ها می پردازیم. جمع هر چند مفهوم که ...

توضیحات بیشتر - دانلود 1,727 تومان 1,554 تومان 10% تخفیف

تحقیق درباره بررسی شاخص‌هاي تربيتي جهاد اقتصادي از منظر قرآن

تحقیق درباره بررسی شاخص‌هاي تربيتي جهاد اقتصادي از منظر قرآن فرمت فایل : word ( قابل ویرایش) تعداد صفحات : 296 صفحه                 چکیده     بي‌گمان براي تحقق عدالت اجتماعي و ايجادرفاه عمومي، نيازمند سطح خاصي از توانايي اقتصادي هستيم براي رسيدن به اين سطح از اقتدار مالي و استقلال و هويت‌يابي و عزت‌مندي، آهنگ سريعي از رشد اقتصادي را مي‌طلبد؛ كه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي با نام&zw ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,786 تومان 4,307 تومان 10% تخفیف

تحقیق درباره بررسی آسیب شناسی جنگ نرم ایران در فضای سایبر و رسانه‏ ای

تحقیق درباره بررسی آسیب شناسی جنگ نرم ایران در فضای سایبر و رسانه‏ ای فرمت فایل : word ( قابل ویرایش) تعداد صفحات : 38 صفحه                 مقدمه : فضای مجازی, مقالات جنگ نرم و عملیات روانینظر شما چیست؟ پرینتجنگ نرم علیه ایران واقعیتی است که همه صاحب نظران به آن اذعان دارند. اما ابزارهای این جنگ نرم چیست؟ نقش رسانه های ایرانی در این تقابل آشکار چیست؟ شبکه های خارجی فارسی زبان چه نقشی در این فرایند ایفا کرده اند؟ رسانه ملی ا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,869 تومان 3,482 تومان 10% تخفیف

تحقیق درباره ایمن سازی خانواده

تحقیق درباره ایمن سازی خانواده فرمت فایل :word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 18صفحه         شکی نیست که خانواده امروز ایرانی با خانواده متعادلی که باید سنگ بنای یک جامعه سالم باشد، فاصله زیادی دارد . اين خانواده ، از یک سو هنوز گرفتار بعضی سنت های غلط گذشته مانند بی عدالتی و ظلم به زنان بوده و از سوی دیگر آموزه های مدرن مانند انکار تفاوت های جنسیتی، اختلاط نقش ها، فرد گرایی و اصالت لذت های دنياي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,300 تومان 2,970 تومان 10% تخفیف

بسته ویدیویی آموزش کامل ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی

بسته ویدیویی آموزش کامل ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی فرمت فایل : Mp4 (قابل نمایش بر روی کامپیوتر و گیرنده های دیجیتال)           تعداد دقایق آموزش : 160 دقیقه(2 ساعت و 40 دقیقه آموزش) نوع محصول : دانلودی کیفیت محصول : عالی حجم ویدئو : 250 مگابایت تعداد ویدئوها : 10 ویدیوی آموزشی(در شش جلسه کامل)   همراه با نکته ها و تکنیکهای اساسی کسب ثروت و پولسازی با ایمیل مارکتینگ صحیح توضیح محصول :  در این محصو ...

توضیحات بیشتر - دانلود 19,000 تومان

بسته ویدیویی آموزشی ایجاد و ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان {مثل همین فروشگاه}

بسته ویدیویی آموزشی ایجاد و ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان {مثل همین فروشگاه} فرمت فایل : Mp4 (قابل نمایش بر روی کامپیوتر و گیرنده های دیجیتال)          با تهیه این بسته ویدیویی و با آموزشهای ساده و روان در این بسته ویدیویی در کمتر از دو ساعت فروشگاه خود را مثل همین فروشگاه بسازید و در همان روز شروع به قراردادن محصولات و فایلهای خود برای فروش روی سایت کنید   تعداد دقایق آموزش : 115 دقیقه   نوع محصول : دانلودی   کیفیت محصول : ع ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان

بسته ویدیویی آموزش تکنیکهای روانشناسی فروش در کسب و کارهای اینترنتی

بسته ویدیویی آموزش تکنیکهای  روانشناسی فروش در کسب و کارهای اینترنتی فرمت فایل : Mp4 (قابل نمایش بر روی کامپیوتر و گیرنده های دیجیتال)           تعداد دقایق آموزش : 78 دقیقه نوع محصول : دانلودی کیفیت محصول : عالی حجم ویدئو : 46 مگابایت   توضیح محصول :  محصول فوق یکی از بی نظیر ترین و جدید ترین محصولات در حوزه کسب و کار اینترنتی روانشناسی فروش میباشد این محصول با تحقیق و مطالعه فراوان بر روی کتابهای روانشناسی فروش و ک ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان

سورس کد حل جدول سیمپلکس(simplex) با زبان سی شارپ

سورس کد حل جدول  سیمپلکس(simplex) با زبان سی شارپ فرمت فایل : ویژوال استادیو(قابل ویرایش)         تعداد فرم : 1 تعداد خطوط برنامه : بیش از 100 خط نمایش پاسخ های بهینه   معرفی : این سورس کد ابتدا متغییر ها و اعداد ورودی را از کاربرد دریافت کرده و بر اساس ضرایب و اعداد ورودی در هر مرحله تابلو جدول سیمپلکس را در خروجی نمایش میدهد و کاربر در هرمرحله برنامه را اجرا کند یک تابلو نمایش داده میشود و برنامه تا جایی که به جوا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,900 تومان 4,410 تومان 10% تخفیف

دسته بندی محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست
هاست filesell هاست

تصویر ثابت