استخدام کارمند با درآمد عالی استخدام کارمند با درآمد عالی استخدام اپراتور با درآمد میلیونی تخفیف ویژه و دائمی استخدام اپراتور با درآمد میلیونی

اطلاعیه فروشگاه

فروشگاه تخصصی دانشجویی پارس بیش از هزاران تحقیق دانشجویی مانند فایل های word و power point / قطعه کد زبانهای برنامه نویسی و ویدئو آموزشی را در خود جای داده است و آماده ارائه خدمات به دانشجویان در تمام رشته ها میباشد....... توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید

تحقیق درباره سیستم جرقه زنی موتور های مدرن دارای احتراق داخلی

تحقیق درباره سیستم جرقه زنی  موتور های مدرن دارای  احتراق داخلی

فرمت فایل word: (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات : 21 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

خلاصه

  سیستم های جرقه زنی پایدار پلاسما،  جایگزین مناسبی برای شمع معمولی در  آن دسته از برنامه هایی است  که در آنها  شرایط داخلی محفظه احتراق  برای عملیات شمع شدید تر می باشد،  مانند موتورهای احتراق داخلی با مقادیر نسبتا بالای  تراکم  و یا رقت بار مصرفی. این مقاله نتایج یک فعالیت تجربی انجام شده در یک موتور دارای احتراق داخلی مولد جرقه  مجهز به یک فرکانس رادیویی نگهدارنده    سیستم جرقه زنی پایدار پلاسما را (RFSI) نشان می دهد . نتایج نشان داد که RFS I راندمان موتور را بهبود بخشیده و  محدوده  احتراق را گسترش داده  و  تنوع چرخه به چرخه را در مقایسه با شمع معمولی در همه شرایط آزمون کاهش می دهد.  تطبیق  RFSI نیز تاثیر مثبتی بر مونوکسید کربن و هیدرو کربن نسوخته دارد، که در آن  انتشار اکسید نیتروژن به دلیل درجه حرارت بالا در محفظه احتراق افزایش می یابد. بنابراین، RFSI نشان دهنده یک دستگاه احتراق نوآورانه برای موتورهای احتراق داخلی مدرن بوده  و  بر مشکلات سازگاری  دیگر سیستم های جرقه زنی غیر متعارف غلبه می کند.

مقدمه 

 سیستم های جرقه زنی در موتورهای احتراق داخلی،  برای بهره وری موتور و گازهای آلاینده، حیاتی می باشند . سیستم احتراق جرقه معمولی،   انرژی الکتریکی را در یک سیم پیچ مغناطیسی ذخیره می کند  و  آن را از طریق فاصله الکترود  مولد جرقه ، واقع در محفظه احتراق تخلیه می کند. انتقال انرژی به مخلوط هوا و سوخت در سیلندر به خاطر اینکه تنها مقدار کمی از انرژی الکتریکی جذب می شود، مطلوب نمی باشد.

اگر چه استفاده از مقادیر نسبت دارای  تراکم بالا، رقت بار و مخلوط هوا و سوخت کم  در موتورهای اشتعال جرقه،  بازده موتور و تولید گازهای گلخانه ای [1-3] اگزوز را بهبود می بخشد، آن  محدود به استفاده از شمع معمولی می باشد. در واقع، مخلوط سوخت و هوا اندک،  احتمال داشتن یک ترکیب قابل اشتعال را  در زمان جرقه بین الکترودهای مولد جرقه کاهش می دهد . رقت، سرعت احتراق را کاهش می دهد و مخلوط بسیار رقیق به سختی مشتعل می شود. نسبت تراکم بالاتر باعث بالاتر شدن مقادیر فشار سیلندر در پایان مرحله تراکم،می شود که تاثیر زیادی  بر ویژگی های شکست دارد. در نتیجه، عملکرد شمع تحت شرایط شدید محفظه احتراق و تطبیق سیستم های جرقه زنی معمولی می تواند در نتیجه احتراق ناقص و یا اشتعال نامطلوب صورت گیرد. در نتیجه تلاش ها بر بهبود سیستم جرقه زنی معمولی و یا بر روی توسعه روش های جایگزین برای شروع احتراق متمرکز شده اند. سیستم احتراق انرژی بالا معمولا  نوع گسترش یافته سیستم های جرقه زنی اولیه هستند. طرح های پیشرفته در تلاش برای افزایش و بهبود انتقال انرژی احتراق به مخلوط هوا و سوخت می باشند.  هندسه الکترود شمع، را می توان به منظور کاهش از دست دادن حرارت مرکز شعله و سرعت رشد هسته طراحی نمود. شمع های متعدد  در یک سیلندر استفاده می شوند. مزایای ان،  کاهش فاصله شعله، افزایش تحمل نسبت به EGR، امکان استفاده از نسبت تراکم بالاتر با مقدار سوخت معین و بهبود در بهره وری سوخت است. راه حل های دیگر ی نیز کشف شده اند ، مانند افزایش تعداد الکترود در پلاگین [14] یا تطبیق محفظه  چرخش قبل از احتراق .

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 3,150 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 3,500 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Radio-frequency-spark-plug_670378_3010.zip736.9k





دسته بندی محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

تصویر ثابت

filesell filesell