استخدام کارمند با درآمد عالی استخدام کارمند با درآمد عالی استخدام اپراتور با درآمد میلیونی تخفیف ویژه و دائمی

اطلاعیه فروشگاه

فروشگاه تخصصی دانشجویی پارس بیش از هزاران تحقیق دانشجویی مانند فایل های word و power point / قطعه کد زبانهای برنامه نویسی و ویدئو آموزشی را در خود جای داده است و آماده ارائه خدمات به دانشجویان در تمام رشته ها میباشد....... توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید

تحقيق جامع (سمينار) در مورد سيستم هاي توصيه گر

تحقيق جامع (سمينار) در مورد سيستم هاي توصيه گر

قالب فايل: word و قابل ويرايش تعداد صفحات : 100 صفحه

 

 

 

 

 

 

توضیحات سمینار :

"اين فايل توسط نگارنده اصلي عرضه گرديده است و ايشان به عنوان درس سمينار كارشناسي ارشد با نمره 20 ارائه نموده اند."

ضمناً تمامي استانداردهاي نگارشي نيزدر اين فايل رعايت گرديده است.

معرفي اجمالي موضوع:

در زندگي روزمرة خود معمولاً براي انتخاب هر چيزي، از پيشنهادها و نظرات دوستان و هم‌چنين تجربه قبلي خود استفاده مي‌كنيم‌. بارها اتفاق افتاده است كه به پيشنهاد دوستان محصول ويژه‌اي را بخريم و يا فيلمي را تماشا كنيم، يا به يك موسيقي گوش دهيم. هنگامي كه قصد داريم به منظور رفع نياز خاصي (به عنوان مثال، خريد‌تبلت) به اينترنت مراجعه ‌كنيم با حجم زيادي از اطلاعات متنوع و مرتبط با نيازمان مواجه مي‌شويم كه انتخاب كردن را براي ما دشوار مي‌سازد. فروشنده‌ نقش مهمي در كمك به خريدار دارد. او در مورد كالايي كه خريدار نياز دارد، مشخصات، حدود قيمتِ موردنظر وساير ترجيحات مشتري سئوال‌هايي مي‌پرسد. اگر خريدار از مشتريان قبلي باشد احتمالاً فروشنده با خصوصيات اخلاقي و سلايق او تا حدودي آشنايي دارد. علاوه براين فروشنده نسبت به فروشگاه خود اطلاعاتِ كاملي دارد. يك فروشنده با تركيب اين اطلاعات مي تواند راهنمايِ خوبي براي خريدار و عاملِ اصليِ فروشِ بيشترِ خود شود. فروشگاه‌هاي الكترونيكي بالقوه اين قابليت را ندارند. از طرفي، به دليل گستردگي و پويا بودن محتوا در اينترنت، توليدكنندگانِ محتوا و فروشندگانِ اينترنتي مي‌توانند بدون محدوديتِ زماني و مكاني اقدام به عرضة محتوا و محصولات و خدماتِ خود به كاربران يا خريداران نمايند. خبر، فيلم، گزارش، كتاب و صدها هزار محتواي ديگر در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد و آن‌ها با توجه به علاقه‌مندي خود نمونه‌اي را انتخاب مي‌كنند. امّا زماني كه كاربران با فراواني اطلاعات مواجه مي‌شوند مشكل انتخاب كردن به‌وجود مي‌آيد كه متاسفانه جستجو ميان اين فضاي بيكرانِ اطلاعات وقت‌گير و گاهي گيج‌كننده است. به‌علاوه، اينترنت با افزايش روز‌افزون وب‌سايت‌ها، توليد و انتشار محتوا توسط ميليون‌ها كاربر، به‌صورت آشفته و غيرمتمركز رشد كرده و از هيچ سازماندهيِ منطقي برخوردار نمي‌باشد و مديريت آن با ابزار سنتي تقريباً غير‌ممكن است. يكي از روش‌هايي كه بر اين مشكل غلبه نموده و امروزه جزء يكي از مهم‌ترين زمينه‌هاي تحقيقاتي محسوب مي‌شود شخصي‌سازي اطلاعات است كه نمونه‌اي از اين روش سيستم‌ توصيه‌گرمي‌باشد. در ادامه، كاربردها و مقايسة سيستم توصيه‌گر با سيستم‌ تصميم‌يار و چالش‌هايي كه سيستم‌ توصيه‌گر با آن مواجه است بيان مي‌گردد.

در اين فايل مطالب بسيار ارزشمندي در خصوص سيستم هاي توصيه گر ارائه شده است و دانشجويان مي توانند به عنوان درس سمينار و يا به عنوان بخشي هايي از پايان نامه خود بكار ببرند. فهرست مطالب اين تحقيق عبارت است از:

 

فصل اول: مقدمه

بيان مسأله

كاربردهاي سيستم‌ توصيه‌گر

مقايسة سيستم‌هاي توصيه‌گر با سيستم‌هاي تصميم‌يار

 چالش‌هاي سيستم‌توصيه‌گر

فصل دوم: مروري بر ساختار سيستم‌هاي توصيه‌گر

 مروري بر اصطلاحات و تعاريف پايه

اصطلاح آيتم

اصطلاح كاربرِ فعال

اصطلاح تراكنش

اصطلاح لانگ‌تيل

برخي از تعاريف ارائه شده

برخي از دلايل نياز به سيستم‌هاي توصيه‌گر

تكنيك‌هاي پُركاربرد داده‌كاوي در طراحي سيستم‌ توصيه‌گر

مرحلة پيش پردازش

مرحلة تحليل

مروري بر ساختار و الگوريتم‌هاي سيستم توصيه‌گر

رويكرد مبتني بر محتوا

رويكرد فيلترهمكار

الگوريتم‌هاي متداول رويكرد مبتني بر فيلترهمكار

مشكلات رويكرد فيلترهمكار

الگوريتم K-NN..

رويكرد دموگرافيك

رويكرد استدلال مبتني بر مورد

رويكرد مبتني بر دانش

رويكردهاي مبتني بر دانش

رويكردهاي تركيبي

مدل‌هاي ارزيابي سيستم‌هاي توصيه‌گر

معيارهاي ارزيابي دقت مدل‌ها

معيارهاي شباهت

تكنيك‌هاي كاهش بُعد.

تكنيك  تحليل مؤلفه‌هاي اصلي

 تكنيك تجزيه مقدار منفرد

ابزارهاي تحقيقاتي براي سيستم توصيه‌گر

فصل سوم: مروري بر كارهاي انجام شده

فصل چهارم: جمع بندي و نتيجه گيري

فهرست مراجع

واژه نامه

 

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 9,900 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
RecommenderSystems_699528_5634.zip5.5 MB





دسته بندی محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

تصویر ثابت

filesell filesell