تخفیف ویژه و دائمی استخدام  با درآمد رویایی در فروشگاه دانشجویی پارس

اطلاعیه فروشگاه

اطلاعیه خرید فایلهای پاورپوینت: هنگام خرید پاورپوینت به نکات زیر توجه فرمایید. 1:در توضیحات فایل پاورپوینتها متن اسلاید ها در قسمت توضیحات کپی شده است و به هم ریختگی توضیحات به علت کپی مطالب هست: اصل فایلی که خریداری میکنید کاملا مرتب دقیق و استاندارد هست2:هیچ گونه تبلیغاتی داخل فایلهای پاورپوینت نیست3 :تمامی پاورپوینت ها کامل طراحی و تدوین شده اند و کاملا آماده ارائه هستند و نیاز به ویرایش و تنظیم کردند ندارند. توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید

پاورپوینت جامع و کامل درباره بازاریابی و فروش حرفه ای

پاورپوینت جامع و کامل درباره بازاریابی و فروش حرفه ای

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 62 اسلاید

 

 

 

 

 

 

ابعاد تحلیلی مفهوم بازاریابی

پیش بینی نیازها و خواسته ها که لازم است بازاریابان و مدیران بازاریابی برای پیش بینی خواسته های آنان و بررسی پتانسیل های بازار انجام دهند .
مدیریت نیازها و خواسته ها که شامل:
ü  ایجاد انگیزه: تشویق مشتریان و ایجاد علاقه به محصولات شرکت.
ü  تسهیلات: آسان سازی فرایند خرید.
ü  کنترل و نظارت: ایجاد هماهنگی بین محصولات موجود و خواسته ها و نیازهای مشتریان.
 
 

مشتریان ، همه افراد ، سازمان ها و صنایعی هستند که به کالا و خدمات نیاز دارند و توان پرداخت را نیر دارند و وظیفه یک شرکت ایجاد ارتباط و انگیزه در آنها می باشد

به صورتیکه  با شرکت و نام و محصول آشنا بشوند و نسبت به رقبا شرکت را ترجیح دهند و در نهایت محصول آن شرکت را خریداری نمایند .

 

 

تعاریف مفهومی :

•براساس نظر لوینسون جی کنراد بازاریابی چریکی یا پارتیزانی را میتوان اینچنین توصیف کرد:

بازاریابی چریکی یا پارتیزانی مجموعه روش های کوتاه، ساده، سریع، مستقیم و هدفمند است که با استفاده از کمترین منابع و حداقل هزینه در کوتاه مدت بنگاه های اقتصادی را به هدف خود برساند. 

 

به تعبیری دیگر، همان طور که یک جنگ منظم، وقت گیر، پرهزینه و نیازمند به طراحی استراتژی و تجزیه و تحلیل تهدیدهاست ولی در جنگ نامنظم (جنگ چریکی) در کوتاه ترین زمان ضربات کاری را به دشمن وارد آورده و به سرعت از محل دور می شویم، در تبلیغات چریکی نیز به همین قیاس از حداقل وسایل و امکانات و در حداقل زمان برای رسیدن به هدف استفاده می کنیم.

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 5,310 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 5,900 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
bazaryabi-forosh-herfei_712247_5240.zip2.9 MB





کتاب کاربردی شصت راز طلایی مدیریت زمان و اصول موفقیت

کتاب کاربردی شصت راز طلایی مدیریت زمان و  اصول موفقیت فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 50 صفحه         توضیح کتاب : کتاب حاضر گزیده ای از اثر برایان تریسی و دانشمندان بزرگ دنیا و براساس تجربیات نویسندگان و اصول تجربی در طول زمان و همچنین براساس تحقیقات گسترده درباره انسانهای موفق در طول تاریخ و براساس اصول بهره وری مدیریت زمان نوشته شده است محتویات کتاب حاضر برگرفته شده از کتابهای بزرگترین نویسندگان جهان درباره مدیری ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,500 تومان 10% تخفیف

دسته بندی محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

از چه طریقی با فروشگاه ما آشنا شده اید
کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست

تصویر ثابت

filesell filesell