تخفیف ویژه و دائمی استخدام  با درآمد رویایی در فروشگاه دانشجویی پارس

اطلاعیه فروشگاه

اطلاعیه خرید فایلهای پاورپوینت: هنگام خرید پاورپوینت به نکات زیر توجه فرمایید. 1:در توضیحات فایل پاورپوینتها متن اسلاید ها در قسمت توضیحات کپی شده است و به هم ریختگی توضیحات به علت کپی مطالب هست: اصل فایلی که خریداری میکنید کاملا مرتب دقیق و استاندارد هست2:هیچ گونه تبلیغاتی داخل فایلهای پاورپوینت نیست3 :تمامی پاورپوینت ها کامل طراحی و تدوین شده اند و کاملا آماده ارائه هستند و نیاز به ویرایش و تنظیم کردند ندارند. توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید توجه : هنگام خرید روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا زمان دریافت کدپیگیری سفارش ادامه دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید و یا بانک عامل را تغییر دهید

تحقیق درباره آشنایی با بازاريابي كروی

تحقیق درباره آشنایی با بازاريابي كروی

فرمت فایل : word  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 8 صفحه

 

 

 

 

 

چكيده :

  در متون بازاريابي موضوع هميشگي و مورد بحث اين است كه شركت ها نه تنها بايد به نيازها و خواسته هاي مشتريان خود ، بلكه به خواسته ها و نيازهاي مشتريان مشتريانشان نيز توجه كنند و از اين موضوع به عنوان مفهومي از بازاريابي ياد شده است كه هدف آن ايجاد و احياي مجدد مفهوم بازاريابي در وراي سطوح سنتي يعني ، توليد كنندگان ، عرضه كنندگان ، عمده فروشان ، خرده فروشان ، مشتريان و مصرف كنندگان در          كانال هاي بازاريابي است .

تلاش تحقيقات آتي بايد بيشتر صرف ايجاد پلي بين سطوح روشن و آشكار خط مشي هاي آغازين و پاياني كانال هاي بازاريابي باشد كه در اين رابطه بايد اقتصاد و عوامل بوم شناختي در نظر گرفته شود .

مقدمه : در سال هاي پاياني 1940 كارايي توليد عامل ضروري براي دستيابي به حفظ عملكرد خوب در عمليات تجاري موفق در بازار محسوب ميشد . در دهه 1950 محققان بازاريابي اين بحث را مطرح كردند كه شركت ها بايد توجه بيشتري به نيازها و خواسته هاي مشتريان داشته باشند و اين راهكار بنيادي اغلب به عنوان مفهوم بازاريابي شناخته شد كه يكي از مشهورترين ومهمترين ديدگاه هايي است كه در آثار بازاريابي تاكنون پديدار شده است. Mckitterick عنوان مي كند : مهم ترين وظيفه و مهارت بازاريابي اين نيست كه مشتري را به انجام عملي كه در راستاي منفعت شركت است وادار كنيم ، بلكه بايد در انجام كاري كه در راستاي منافع مشتري است ، مهارت داشته باشيم . پس مفهوم بازاريابي به اين معنا است كه نيازها و خواسته هاي مشتري بايد هدف هر فعاليت و فرآيند بازاريابي باشد. در آن زمان توجه به خواسته هاي مشتري نوعي تغيير اساسي در ديدگاه هاي جاري مديريتي محسوب مي شد و ديگر محققان آن زمان نيز با اين نظريه موافق بودند . به عنوان مثال           Keith نتيجه گيري كرد كه توجه ما از مسئله توليد به مشكلات بازاريابي تغيير كرده است و مي توانيم از محصول خود ، كالايي كه مشتري ميخواهد را بسازيم و اين فرآيند از عملكرد شركت تا بازار را شامل ميشود


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 1,710 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 1,900 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
bazaryabi-koravi_743735_4932.zip12.3k





کتاب کاربردی شصت راز طلایی مدیریت زمان و اصول موفقیت

کتاب کاربردی شصت راز طلایی مدیریت زمان و  اصول موفقیت فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 50 صفحه         توضیح کتاب : کتاب حاضر گزیده ای از اثر برایان تریسی و دانشمندان بزرگ دنیا و براساس تجربیات نویسندگان و اصول تجربی در طول زمان و همچنین براساس تحقیقات گسترده درباره انسانهای موفق در طول تاریخ و براساس اصول بهره وری مدیریت زمان نوشته شده است محتویات کتاب حاضر برگرفته شده از کتابهای بزرگترین نویسندگان جهان درباره مدیری ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,500 تومان 10% تخفیف

دسته بندی محصولات فروشگاه

نظرسنجی

از چه طریقی با فروشگاه ما آشنا شده اید
کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست

تصویر ثابت

filesell filesell