فروشگاه تخصصی دانشجویی پارس

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی و قطعه کدهای برنامه نویسی و ویدیو های آموزشی

اطلاعیه فروشگاه

توجه : به لطف خداوند متعادل و تلاش مضاعف و پشتیبانی خوب فایل سل سایت پارس هم اکنون به رتبه 1 در فایل سل دست پیدا کرده است توجه : دانشجویان و افرادی که قصد خرید دارند و ایمیل ندارند برای خرید میتوانند ایمیل مدیر فروشگاه را به آدرس moradi.infomail@gmail.com وارد کنند و با این ایمیل و شماره تلفن خودتون اقدام به خرید کنید و در صورت مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی فروشگاه در تلگرام با شماره 09398634021 ارتباط برقرار کنید

پاورپوینت درباره آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن روانکاری توربین بخار

پاورپوینت درباره   آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن روانکاری توربین بخار

فرمت فایل :powerpoint (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 9 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

شرح :

 

از سپریتور برای جداسازی آب و ذرات جامد که در روغن روانکاری توربین وجود دارد استفاده می شود آب جدا شده از روغن به طور پیوسته در زمان بهره برداری از سپریتور خارج  می شود و ذرات جامد بایستی بعد از متوقف کردن دستگاه از آن خارج شوند سپریتور برای تصفیه روغن به آب سیل کننده نیاز دارد که بایستی قبل از آنکه مسیر روغن تغذیه کننده سپریتور باز گردد مسیر مربوط به آب سیل در مدار قرار داده شود .

 

در درون قیف سپریتور تعدادی دیسک تنظیم کننده وجود دارد که از آنها برای تنظیم فصل مشترک بین روغن و آب جدا شده استفاده می شود . نکته مهم در مورد دیسکها ، انتخاب مناسب قطر آنهاست زیرا اگر این کار درست انجام نشده باشد روغن همراه با آب جدا شده خارج می گردد .

 

اجزاء تشکیل دهنده سپریتور :

 

پمپ تغذیه کننده دستگاه و موتور محرک آن :

 

پمپ تغذیه این دستگاه یک پمپ screw می باشد که از نوع پمپهای جابه جایی مثبت به شمار می رود و مجهز به یک ریلیف ولو می باشد که در فشار بیشتر از 6 bar عمل می کند

 

توجه : این پمپ هرگز نباید بدون روغن  در مدار قرار گیرد و در اولین استارت بوسیله نازل که در ساکشن آن وجود دارد پر از روغن می شود علاوه بر این برای جلوگیری از استارت خشک پمپ یک سوئیچ فلو در ساکشن آن در نظر گرفته شده است .

 

 

 

هیتر : از هیتر برای گرم کردن روغن ورودی به سپریتور استفاده می شود که دارای 4 المنت می باشد این المنتت ها در یک مخزن قرار گرفته اند و برای جلوگیری از ایجاد حباب و کربنات ،آنها را داخل لوله های محافظی قرار داده اند .

 

 

 

چنانچه نیاز به گرم کردن سریع روغن باشد می توان هر 4 مرحله هیتر را در مدار قرار داد .

 

اگر روی سوئیچ جریان که در ساکشن فیدپمپ نصب شده است آلارمی  باشد هیترها در مدار  قرار نمی گیرند .

 

توجه : برای اطمینان از برقرار شدن جریان روغن در حین انتقال حرارت ، همیشه باید هیترها بعد از استارت فیدپمپ در مدار قرار داده شوند (در زمانیکه دمای روغن پائین است و نیاز به هیتر می باشد) .

 

 

 



پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
roghan_952131_8528.zip2.1 MB